BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 13, 2010

The Prince And Me (2)


Susah gila nak selesaikan benda alah ni!!Geramnya aku!Dah berzaman dah!Sampai sekarang aku tak berjaya completekan cube ni!Ah!Tak apa..Lagi sikit aja lagi'keluh Nia.Tanpa dia sedari,seorang jejaka sedang berjalan menuju ke arahnya.Dan..
Gedebukk..!!

"Adoi!Hoi!Orang utan mana yang langgar aku ni!Dah buta sangat ke?!"jerit Nia kepada jejaka yang telah melanggarnya tanpa memandang ke arahnya.Lelaki tersebut menghulurkan tangan untuk membantu perempuan itu berdiri.

"I'm really really sorry Miss!"ujar lelaki itu dengan penuh rasa serba salah.
Dania mengangkat muka untuk melihat lelaki yang telah melanggarnya tergamam!'Eh,orang mat salih lah!Kenalah layan baik-baik!Kitakan orang Malaysia.Malaysia BOLEH!'getus hati kecilnya.

"It's okay,sir!",lembut sahaja tutur katanya.

"Terima kasih sebab maafkan saya.Saya betul-betul tak nampak awak tadi.May I know your name?I'm Zariel",katanya sebelum menghulurkan tangannya tanda perkenalan.

'Eh!Orang Melayulah!!Eii..Jangan haraplah aku buat baik dengan kau!Tunggu ayam aku bertelur keluar harimau dulu!',keluh Nia.

"Hoi!Kau ni buta ke apa ha?!Tak nampak aku punya besar ni!Agaknya kau buta!Kalau dah buta tu pergilah check doktor!Tak payah nak susahkan hidup aku!",tengking Nia.

"Hahahahaha!!Lawaklah awak ni!Besar awak cakap!Kecil molek aja saya tengok!Rasanya awak yang buta bukan saya!Awak nak suruhkan saya temankan awak pergi jumpa doktor ke?"sindir Zariel dengan nada yang selamba.

"Hoi!Kau jaga sikit mulut kau aik?!Jangan nak jadi biadap sangat!Dahlah mat salih celup!Asal orang melayu ni dah tak laku sangat ke?!",balas Nia.'Amik kau!!'

“Saudari,saya rasa awak yang biadap dekat sini.Bukan saya".
'La...mamat ni stone cold gila!Aku punya hentam bagai nak rak!Rilek aja dia!Eh,ini tak boleh jadi ni!Dahlah cube aku dah pecah!Waaaa~~Lagi sikit aja nak complete!!'

0 tukangkata: